Koska loppuraporttia ei pysty lähettämään täyttämättä Kustannukset-sivua, joudumme tässä muutostilanteessa auttamaan raportointia manuaalisesti. Jos loppuraportointiin kuuluva kustannustilitys on toimitettu jo aiemmin vanhalla raportointipalvelulla, pyydä Business Finlandin yhteyshenkilöäsi avaamaan sisältöraportti asiointipalveluun. Asiointipalvelun Raportin täydennys -toiminnolla voit vastata raportin kysymyksiin ja lähettää raportin käsittelyä odottamaan.
Väliraportoinnissa vastaavaa ongelmaa ei ole. Jos tilitys on lähetetty jo aiemmin, uudella palvelulla tehdyn raportin saa lähetettyä, kun ruksaa kohdan Emme raportoi kustannuksia tällä raportointijaksolla.
Joskus harvoin on voinut käydä myös niin, että raportti on toimitettu vanhalla palvelulla, mutta tilitys on vielä toimittamatta. Myös näissä tapauksissa voit pyytää Business Finlandin yhteyshenkilöä avaamaan kustannustilityksen asiointipalveluun täydennettäväksi.